Toyota oppnådde en totalindeks på 894 poeng, noe som plasserte dem rett bak Lexus, som nok en gang tok førsteplassen med 903 poeng. Piotr Pawlak, administrerende direktør i Toyota Norge er glad for å nå så høyt i kåringen.
– Vi er veldig stolte av å bli anerkjent som det nest beste bilmerket i Norge og fremste volummerke. Vi arbeider hver dag med å levere kvalitetsbiler og gode kundeopplevelser. Det er godt å se at våre pålitelige biler og gode service hos forhandleren blir verdsatt av kundene, forteller Pawlak.
Pawlak forteller at forhandlerne spiller en særlig viktig rolle for å oppnå de gode resultatene:
– Våre engasjerte Toyota-forhandlere går langt for å for å tilby gode kundeopplevelser. Helt fra salgsfasen, overlevering og senere når bilen skal inn på verkstedet gjør alle våre medarbeidere en fremragende jobb. Det er utrolig givende å se at kundene år etter år rangerer oss blant de beste på kundeopplevelse i bransjen, sier Pawlak.