Øverst på Vegglifjell i Buskerud er arbeidslaget godt i gang med å sette opp en moderne hytte designet av arkitektene hos Snøhetta.
– Hiace var jo en kjempebil, men den ble jo ikke akkurat yngre med åra den heller, sier Petter Alfredsen, tømrer og styreleder i Numedal Hytteutvikling AS.
Han legger også til at de ofte kjører på veier som ikke er brøytet, så de er avhengig av god fremkommelighet. – Å kjøre nye Proace er som å kjøre en god personbil. Ingen tvil om at kjøreegenskaper og komforten er blitt betydelig bedre på Toyotas varebil.
En god, trygg og lojal arbeidskamerat
-
-
"Proace er en av de bedre tohjulstrekkerne jeg har kjørt"
Petter Alfredsen, tømrer og styreleder i Numedal Hytteutvikling AS.
Se film med nye Proace her:
Moderne og praktisk
Nye Proace oppleves som en god, fornuftig, moderne og praktisk bil, og den er utvilsomt blant de aller beste alternativene i dette segmentet. En stor fordel er ettermarkedet, der få leverer bedre enn Toyota. Dette får betydning for restverdien, og det er en trygghet å ta med seg på veien.
-
"Det er mange smarte rom, både under setet og bak seteryggene. Volumet i lasterommet er lett å utnytte. Det er stort og firkantet, men det er det som funker."
Petter Alfredsen
Får jobben gjort
Proace har løsningene for transport av store kolli eller mange mennesker. Med 11 forskjellige varianter, lengder og dørkonfigurasjoner, finner du en modell som kan hjelpe deg til å løse dine daglige utfordringer.
-
Mange gode valgmuligheter
Proace leveres i tre forskjellige lengder. Lasteevnen har økt med rundt 200 kilo i den nye utgaven og er nå på 1.000 – 1.400 kilo, avhengig av motorvalg. Små og store oppbevaringsrom gir praktiske løsninger for håndverkere på jobb.
"For oss er det også en stor fordel med treseter. Vi er ofte tre personer på jobb og da klarer vi oss med én bil."
Petter Alfredsen