Genial fakturaløsning
Med Toyota Biladministrasjon får Langvas én samlefaktura hver måned. Fakturaen omfatter basistjenestene, samt tilleggstjenester firmaet velger selv. Det kan være drivstoff, forsikring, service, vedlikehold, reparasjon, vask, rekvisita, bompasseringer, parkering, årsavgift og lignende.
– Fakturaløsningen er helt genial for sånne som oss. Vi får en faktura en gang i måneden. Den inkluderer alt av kostnader som leasing, drivstoff og autopass. Det er kun én faktura å forholde seg til, og det kommer ingen overraskelser. For oss er det en kjempefin løsning, sier Giske.
Avtalen mellom Langvas og Toyota Financial Services innebærer også en drivstoffavtale, der da ansatte betaler for drivstoff med et drivstoffkort som ligger i bilen.
– Vi kan handle drivstoff uten å tenke på om kortet er stengt eller ikke. Det går via avtalen og kommer på samlefakturaen. Det gjør det mye enklere og mer oversiktlig. Samtidig får vi kontroll på hva slags type drivstoff som blir brukt på bilene, slik at drivstoffkortet ikke kan misbrukes. I tillegg får vi et bilde av forbruket hver enkelt bil har, sier styreformannen i Langvas.