Jeg ønsker å...

Fra konsept til kunde

Kvalitet i alle ledd
Våre idealer og vår stolthet over produksjonen vår vil fortsette å sikre at kjøretøyene våre i alle faser, fra design, utvikling og produksjon til kundebruk, vil være av høyeste kvalitet, holdbarhet og miljøytelse.
  • Designkvalitet


    Jobben med å bygge den høyeste kvaliteten inn i våre kjøretøy starter rett fra den første designprosessen. Utviklingsstadiet for et nytt produkt eller en ny komponent er en avgjørende tid for å identifisere og løse eventuelle problemer. Å iverksette tiltak på et tidlig stadium kan forhindre at mer alvorlige og vanskeligere å fikse problemer oppstår nærmere produksjonen.

  • Streng testing


    For å forstå hvordan kjøretøyene våre vil prestere i hendene på kundene våre, utfører vi grundig undersøkelser og testing, både i laboratoriet og på ekte veier. Hver ny modell gjennomgår strenge tester, ved hjelp av datamodellering, laboratorietester og tusenvis av kilometer med kjøring i den virkelige verden, under ekstreme forhold. Dataene vi samler inn blir gransket for å sikre at når kunder kjører kjøretøyet, er ytelsen enestående.

  • 40 ganger rundt jorden

    Testing i den virkelige verden over tusenvis av kilometer på offentlig vei

  • > 100°C forskjell

    Testing under ekstreme forhold

  • > 100% Bekreftelse

    Alle data som samles inn blir gransket for å sikre perfekt ytelse

Europeisk holdbarhetstest

Den europeiske holdbarhetstesten er en streng vurdering av hvordan våre nye modeller presterer i alle typer klimaer og på veioverflater av forskjellige kvalitet som finnes over hele kontinentet. Hvert nye kjøretøy vil dekke mer enn 100 000 km med kjøring, inkludert arktiske forsøk i Nord-Sverige, ujevn veikjøring i Russland og jevn, rask motorveiskjøring i Tyskland. Dataene som produseres blir analysert for å oppdage eventuelle problemer og gjøre det mulig å foreta forbedringer eller korrigeringer før kjøretøyet skal sleges til kunder og ut på veien.

  • Utviklingskvalitet



    Å iverksette tiltak i det tidlige utviklingsstadiet av et nytt produkt kan forhindre problemer som kan bli alvorlige og vanskeligere å fikse om de oppstår nærmere produksjonen. Vi bruker en metodikk kalt "Design Review Based on Failure Mode" (DRBFM) som en PROAKTIV forebyggende teknikk. Designere fokuserer på endringsområder, identifiserer potensielle problemområder og anvender kunnskap de har fått fra tidligere prosjekter. De jobber deretter med å produsere designløsninger som vurderes av eksperter og spesialister. Våre unge ingeniører får spesialistopplæring i DRBFM for å utvikle de avanserte tekniske ferdighetene for å møte fremtidige designutfordringer.

  • Maksimalt 48 timer

    48 timer etter forhandlerrapport for sikkerhetsrelaterte problemer..

  • 100 % rapporter delt

    100 % av rapportene fra kundene i markedene analyseres.

  • 100 % kundetilfredshet

    Fullstendig kundetilfredshet i alle ledd: arbeidskvalitet, produktkvalitet, salg og servicekvalitet

  • Kvalitetssikret i hvert kjøretøy

    Vi investerer i mennesker, opplæring og måter å jobbe på for å sikre at hvert kjøretøy vi lager er av høyeste kvalitet. Og at den oppfyller de høye standardene vi setter og streber etter å gå utover. Alle på produksjonslinjen har et ansvar for å sikre kvalitet i alle ledd. Et slikt personlig engasjement i jobben kulminerer i kvalitetssikringskontrollene som utføres før et kjøretøy forlater fabrikken

  • Dyktig arbeidskraft

    Vi gir omfattende opplæring til alle våre ansatte. Dette spenner fra læreplasser for unge nye ansatte, til vanlige kompetanseutviklingsmuligheter for vår etablerte arbeidsstyrke. Erfaring og kunnskap deles på tvers av generasjoner, noe som styrker forpliktelsen til kvalitet. Arbeidsstyrken som utfører de tusenvis av kontrollene vi insisterer på, er stolte av det de gjør for å sikre at hver kunde vil være fornøyd med kjøretøyets sikkerhet og kvalitet.

  • Forbedre ved å lytte

    Vår forpliktelse til kvalitet slutter ikke når vi overlater kjøretøyet til kunden. Gjennom tilbakekalling av kjøretøy og våre kundeservice- og tilfredshetskampanjer sikrer vi at kvalitetsproblemer blir oppdaget og adressert når og der det er nødvendig. Vi lytter alltid til hva våre kunder har å si og bruker deres meninger og erfaringer til å gjøre forbedringer. Tilbakemeldinger og data samles inn fra våre forhandlere og våre leverandører. Vi overvåker også kundenes meninger innsamlet av tredjeparter, slik som aviser, magasiner og nettpublikasjoner, nøye.

Relaterte artikler

Du kan også være interessert i