Jeg ønsker å...

Sikkerhet

Føl deg trygg med Toyota Safety Sense

Toyota Safety Sense er en pakke med førerassistentteknologier som hjelper med alt fra å oppdage potensielle kollisjoner til å overvåke veiskilt, for å holde deg trygg.

Veihjelp

Veihjelp når du trenger det

Veihjelp når du trenger det

Toyota Eurocare - vårt veihjelpsprogram

Å være eier av en ny Toyota er den beste garantien for bekymringsfritt bilhold i mange år. I tillegg til den høye kvalitet og avanserte teknologi som er bygget inn i din Toyota, har du i tillegg med Toyota Eurocare tryggere bilkjøring overalt hvor du ferdes. Ringer du 800 33 105 står et komplett Toyota assistanse-team klar for å hjelpe deg å finne en løsning 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året i 12 mnd.

Toyota Eurocare er inkludert i 12 måneder for alle nye norskregistrerte Toyota kjøpt hos autorisert Toyota forhandler i Norge, med følgende unntak: Taxi, kjøreskolebiler, samt kjøretøy registrert på kortidsutleie selskap vil tilbudet begrense seg til veihjelp på stedet eller slep til nærmeste Toyota-verksted.

Telefon i Norge 800 33 105. Når du er i utlandet: +47 22 71 71 05

Verksted

Toyota Verksted

Har du vært så uheldig å få en skade på din Toyota så ta kontakt med din Toyota forhandler, som gjerne hjelper deg med taksering av skadene eller sørger for at du får bestilt en time for oppretting.

Vi har profesjonelle medarbeidere som gjør den beste jobben innen taksering, oppretting og billakkering. Vi har samarbeidsavtaler med de fleste forsikringselskaper.

Hvorfor velge Toyota verkstedet?

  • 100% Toyota: Det er kun vi som tilbyr Toyota originaldeler
  • Trygghet: Bruker du oss forblir ansvaret for bilens garantier 100% hos Toyota.
  • Kunnskap: Arbeidet utføres av spesialutdannede mekanikere.  


Ta kontakt med din Toyota-forhandler!

Toyota Relax

Ett år med garanti til bilen fyller 10 år

Toyota Relax - en serviceaktivert garanti

Tar du din Toyota inn til Originalservice på et Toyota-verksted får du automatisk ett år Toyota Relax Garanti, uten ekstra kostnad.
Dette gjelder for alle modeller mellom 5 og 10 år, og alle motortyper, uavhengig om originalservice er fulgt tidligere, opptil 200.000 km. 

En fungerende bil er viktig for de fleste familier, vi tror derfor det er betryggende å vite at om du eier en Toyota så har du mulighet til å få garanti på bilen helt til den fyller 10 år.

Det betyr at når nybilgarantien har løpt ut, kan du utvide garantien med inntil 1 år/15 000 km etter hver utførte Toyota Originalservice (Toyota Relax garanti innvilges inntil 185.000 km og gjelder i 1 år/15.000 km).

Med Toyota Relax garanti har du krav på reparasjon om det skulle oppstå mekaniske, elektriske og elektroniske defekter som stammer fra fabrikasjon- eller produksjonsfeil  - helt til bilen fyller 10 år.

Toyota står for kvalitet, driftssikkerhet og pålitelighet og Toyota Relax er til for at våre kunder skal ha et forutsigbart og trygt eierskap når de velger å kjøpe en Toyota. Uansett om du kjøper ny eller brukt.

Toyota Professional

Vårt kundeløfte

Enten du leter etter varebiler, forsikring, Express Service eller veihjelp, er Toyota Professional din forretningspartner. Vårt omfattende utvalg av tjenester er her for å møte dine bilbehov.

Toyota Relax

En serviceaktivert garanti - Det betyr at når nybilgarantien (5 år / 200 000 km) har løpt ut, kan du utvide garantien med inntil 1 år/15 000 km (eller 2 år/40.000 avhengig av modell) etter hver utførte Toyota Originalservice inntil bilen er 10 år / 200 000 km.

Toyota Express Service

Vi garanterer å gjennomføre avtalte servicer og vedlikehold på 60 minutter eller mindre.

Veihjelp (Eurocare)

Vår veihjelp inkluderer hjelp på stedet eller transport til nærmeste verksted.

Leiebil

Trenger du en varebil mens vi jobber på din? Vi har leiebiler som hjelper deg med å holde hjulene i gang.

Skreddersydd leasing og forsikring

Leasing Plus - Med Leasing Plus fra Toyota Financial Services kan din bedrift samle alle bilkostnader på én faktura. Da har du alltid et gunstig og forutsigbart bilhold med full oversikt

Prioritet

Noen ting kan ikke vente og derfor, som en ekstra tjeneste til våre firmakunder, har vi etablert prioritet for firmakunder.